Sunday, March 15, 2009

He's watching

sejak kebelakangan ni ,
I notice that somebody always watching me .
tak tau la betol ke tak . ke aku perasan je kan .

He's my neighbour , but we never know each other .
I guess his age is around 18 to 20++ . Idk la .
The story goes like this .
Masa hari tuh , aku keluar rumah nak pegi tusyen .
then I saw someone on the window looked at me .
aku buat tak tau aje la . I walked like I always walked .
while i was walking , i know his eyes glued to me .
Seriusly Uncomfortable dohh . Macam la aku ade buat slh dekat dia .
Then aku buat tak tau aje la . aku jln je pegi kat bustop .
While waiting for the bus , suddenly (eceh da mcm fairytale ) spiderman (mydaddy)
& his tall friend pon tunggu bas jugak . haha elin mesti jelez kan kan ?
ok . habes la mls cite panjangpanjang .

hari yang sama , balek dri tution .

About 2230 , aku n kawan aku sampai kat rumah .
Aku tengok sekeliling aku . Theres somebody on the window !
"shit" perkataan yg terkeluar dri mulut aku yg celupar .
haha . die tengok aje kiteorng . aku menyirap je .
aku tak suke la orang asyik tengok aku !
babibetoll la .
klu aku berani la kan , da lama da aku pegi kat dia cucuk mata dia pkai garfu .
masalahnya aku tak berani . haha .

4 comments:

  1. ahahah ade org minat nabilla! wooohoo!

    ReplyDelete
  2. korang gila ! no way dia minat sama aku !
    dia bengang sama aku kot . nanti aku type blog pasal dia . bace la puas2 . okehhh???

    ReplyDelete
  3. ahahahaha jealous? agak ahh. my husband tuh eceh *perasan hahaha

    ReplyDelete